גופים מוכרים בתחום של לימודי סינית

היופי בשפה הסינית הוא החיבור שלה לטבע, ליקום ולגרמי השמיים ואכן סדר המילים במשפט מבטא את אמונתו של הסיני במקומו בחברה ובעולם. השפעתו של הטבע וחשיבותו של המקום חזקה יותר מן היחיד שרואה את עצמו כחלק מן הכלל אשר מקיף אותו בחברה בה הוא חי וביקום בו הוא קיים. השפה הסינית משקפת פילוסופיה ודרך חיים הרמונית אשר מחברת הפכים לשלם, כאשר בסינית אומרים הרבה – מעט כמלה אחת מתכוונים לומר כמה? אם חשקה נפשכם ללמוד את השפה הסינית, קיבצנו עבורכם מספר גופים מוכרים בתחום של לימודי סינית, כלהלן –

גופים מוכרים בתחום של לימודי סינית – המכון לידידות סין

המכון לידידות סין מתמחה בעסקים, בשפה ובתרבות של סין. למכון של ידידות סין ישנן מספר מחלקות – מחלקת יבוא מסין, אשר מתמחה במתן שירותים ליבוא מסין, לרבות רכש תכולת בית וחומרי גמר וגם בסין, מחלקת ההדרכה, אשר מתמחה בהוראת השפה הסינית, חברת יעוץ פיתוח עסקי, אשר מתמחה בפיתוח עסקי והשקעות בין חברות ישראליות וסיניות וכן מחלקת יצור מתקדם בסין, אשר מעניקה שירותים לייצור בסין.

המכון לידידות סין פיתח שיטת לימוד ייחודית אשר מבוססת על התיאוריה העכשווית ללימודי סינית והיא אף מותאמת לציבור הישראלי. השיטה מבוססת על העקרונות של לימוד ממוקד מטרה ומגוון . שיטת הלימוד הייחודית תעניק לכם סביבת לימוד שלמה אשר עוסקת ברכישת לימוד עצמאית , רכישת אוצר מילים נרחב, יכולת לקרוא ולהבין טקסטים, ובעיקר יכולת ללמוד סינית ולהצליח לדבר אותה על ידי הרבה תרגול דיבור.

גופים מוכרים בתחום של לימודי סינית – המכון לאסיה

המכון לאסיה מציע לכם שיעורים פרטיים במגוון השפות האסיאתיות – יפנית, סינית, תאית וקוריאנית בכל רחבי הארץ מן הצפון ועד הדרום, מגיעים עד הבית שלכם. השיעורים הפרטיים מיועדים ללקוחות פרטיים וכמו כן הם מיועדים גם ללקוחות עסקיים, הם ניתנים על ידי מיטב המורים של מכון אסיה, כל המורים הינם דוברי השפה כשפת האם ובעלי ניסיון רב בהוראת השפה בארץ. בין הלקוחות העסקיים של מכון אסיה בתחום זה ניתן למנות חברות היי טק רבות ומוסדות שונים ומכובדים.

התגובות סגורות