גופים מוכרים בתחום של לימוד אנגלית

בבואכם ללמוד שפה חדשה, תרכשו כלים חדשים הן בהווה והן בעתיד. היכולת שלכם לתקשר באנגלית תאפשר לכם לתקשר עם אנשים ברבי העולם ולהתקדם במרחב התעסוקתי. ככל שמקדימים לרכוש את השפה האנגלית הרי זה משובח, למרות שניתן ללמוד אנגלית בכל גיל. על מנת שתוכלו למצוא בקלות גופים מוכרים בתחום של לימוד אנגלית, עשינו לכם קצת סדר והרי אנו ממליצים לכם על כמה מהטובים בתחום, כלהלן –

גופים מוכרים בתחום של לימוד אנגלית – קול אינגליש סקול

המוסד פועל בהתבססו על השיטה האינטראקטיבית בשילוב פעילויות אשר מותאמות לכל קבוצה ולכל אדם, באופן אישי על מנת שיוכל לחוות הנאה במהלך למידת השפה האנגלית. הדגש במהלך לימוד השפה האנגלית מוקדש לפיתוח הביטחון העצמי שלכם, על מנת שתרכשו את היכולת להתמודד עם שפה חדשה, גם מחוץ לתחומי המוסד. ההבנה כי השפה האנגלית היא ידידותית ואינה מורכבת תושרש בכם היטב, והיא תעזור לכם בקלות להגיע לרמה אשר הנכם מעוניינים להגיע אליה. המוסד הזה מתבסס על שיטת לימוד ייחודית, מוכחת ופרטנית, תוך זיהוי הפוטנציאל אשר טמון בכם, ללא קשר לרמה שלכם, לגיל שלכם או לקשיי הלמידה שלכם. בבית הספר תזכו לקבל יחס אישי וחברי לצד מענה מקצועי לכל הצרכים שלכם. הלימוד מתבצע בקבוצות קטנות בעלות תחומי עניין משותפים, בהתאם לרמה ולגיל שלכם, כאשר שמים דגש על הנאה וחוויה חיובית מרבית.

גופים מוכרים בתחום של לימוד אנגלית – ג'רוזלם פוסט

ג'רוזלם פוסט מציעה לכם את שיטת הלייטוק – אימון טלפוני באנגלית עם מאמן אישי בזמן ובמקום אשר נוח לכם שישפרו באופן ניכר את השפה האנגלית שלכם. הם יעמידו לרשותכם צוות גדול של מאמנים אישיים אשר יתרגלו עמכם את השפה האנגלית. אתם בוחרים באיזה תחום להתמקד – באם אתם מעוניינים בשיחה קולחת בעקבות נסיעה לחוץ לארץ, שיחה על ענייני דיומא, שיחה עסקית, שיחה בנושאי תיירות, שיחה בנושא דקדוק, שיחה להרחבת אוצר המילים וכיוצא בזה. היתרון של שיטה זו הינו שזה נעשה אחד על אחד באווירה נינוחה ותוך כדי קבלת יחס אישי, מבלי הצורך לעמוד מול עיניו הבוחנות של המורה בכיתה או לחץ חברתי של התלמידים בכיתה.

 

התגובות סגורות