גופים מוכרים בתחום של לימוד ערבית

לימוד השפה הערבית חשוב מאוד, אנו נמצאים בלב המזרח התיכון ואיך שלא נסתכל על זה השכנים הקרובים שלנו הם ערבים. יתרה מזאת, יש מיליארד מוסלמים בעולם, עם כמות כזאת לא ניתן להתווכח. ניתן להבין תהליכים אקטואליים באזור ביתר קלות וזה מהווה גשר לתקשורת חיובית רבה יותר. במידה והחלטתם כי ברצונכם ללמוד ערבית ואתם מתלבטים רק היכן, ריכזנו עבורכם מספר גופים מוכרים בתחום של לימוד ערבית, כדלקמן –

גופים מוכרים בתחום של לימוד ערבית – בית ספר ללימוד ערבית – דיוואן

צוות בית הספר דיוואן ייצור עבורכם מדי כל שיעור אווירת אטמוספרה ייחודית של לימוד בקבוצות קטנות כאשר הכלל הוא שלא משתמשים בכלל בשפה העברית. לאחר שנלמד הנושא ולאחר שמטרת התרגול מובנת לכל הצוות ממש מנתק אתכם משפות אחרות ומשתמשים לחלוטין אך ורק בשפה הערבית. שילוב זה בין חומרי לימוד עכשוויים , תרגול בשפה הערבית וחשיפה למספר מתרגלים מדי שיעור, הם הכוחות האמתיים שיביאו אתכם ללימוד עמוק של השפה הערבית. כל חומרי הלימוד, הקלטות והספרים, חוברו באמצעות צוות בית הספר לערבית ותואמים את תפיסתם שטוענת כי יש להשתמש רק בחומרים עדכניים ולשלב קטעים אותנטיים ככל שניתן מן האינטרנט, מן שפת הרחוב היום יומית ומן הטלוויזיה.

גופים מוכרים בתחום של לימוד ערבית – לינגולרן

שיטת לימוד הערבית בלינגולרן נקראת שיטת התעתיק, היא מאפשרת לכל תלמיד לקרוא ולדבר כבר מהשיעור הראשון. הווה אומר – הקורס כולו מועבר באמצעות שימוש באותיות עבריות כדי לייצג שמות בערבית. לדוגמה – וקף = עמד בערבית. כל מלה חדשה שהמורה אמר בשיעור נכתבת על גבי הלוח הווירטואלי והתלמיד יכול לראות אותה בזמן אמת על מסך המחשב שלו. בסוף כל שיעור יינתן לכם שיעורי בית באמצעות המורה שלכם, דרכם תפתחו את היכולת להתנסח בערבית מדוברת בצורה נכונה, החל ממשפטים קצרים  ועד לפסקאות שלמות וכן ארוכות. בסוף כל שיעור תלמדו את המצגת שנלמדה, ביחד עם כל ההערות והטיפים של המורה אליכם לדואר האלקטרוני. כך תוכלו לחזור על החומר בין שיעור לשיעור ולשפר את הרמה שלכם בערבית מדוברת.

התגובות סגורות