שיטות לימוד סינית

הדקדוק בסינית פשוט יחסית ולא מקיים תבניות ופעלים כמו בשפות אחרות. אין הבדל בין יחיד ורבים, זכר ונקבה, עבר, הווה ועתיד. אבל חשיבות רבה מיוחסת לסדר המילים במשפט. במשפט בסינית מיקומן של המילים המייצגות זמן ומקום יהיה תמיד בתחילת המשפט ורק לאחר מכן יגיע הפועל, כמו למשל – בסינית נאמר מחר בשמונה בערב, ברחוב הירקון 1, אחכה לך. אם החלטתם כי ברצונכם ללמוד סינית, אבל הנכם מתלבטים באיזו שיטה ללמוד, בדיוק בשבילכם נכתב המאמר, המשיכו לקרוא ובחרו את השיטה אשר מועדפת עליכם –

שיטות לימוד סינית – שיטת התרגול

אם תקנה תוכנה, ספר לימוד, מילון, ותתחילו ללמוד – בסופו של תהליך תדעו איך לקרוא, אבל לא תדעו לדבר. אם רוצים ללמוד לדבר צריכים לעשות את שיטת התרגול ופה יש שני כללים – הכלל הראשון הברור מאליו שצריך לתרגל הרבה. הכלל השני הינו שצריך לתרגל באופן מסודר, כאשר הכוונה היא שהתרגול מתמקד בכל פעם למשך זמן ארוך ומרבי לפחות למשך שעתיים, במבנה ובאוצר מילים מסוים. כמו למשל תרגול במשך שעתיים של משפט מסוים ואוצר מילים של 30 עד 50 מילים העוסק בתכונות. דוגמא ללימוד לא מסודר הינה שיחה עם דובר סינית. שיחה זאת לא תאפשר לכם שימוש חוזר ונשנה על מבנה לשוני ועל אוצר המילים ובסופה אתם לא תצליחו להטמיע ולשלוט בדיבור של אותו מבנה ואוצר מילים. אוצר מילים הוא מרכיב מרכזי בלימוד שפה וכמו כל דבר אחר הוא דורש לימוד נכון. לימוד לא נכון גורם ליעילות נמוכה בלימוד. לימוד יעיל של אוצר מילים מחייב תרגול – חזרה על אותה מלה כמה פעמים באותו תרגול; ממוקד – בזמן מסוים למשל בשיעור בן שעתיים ולא למשך שבועיים; השימוש במלה נעשה בתוך קונטקסט ולא תרגול של מלה בודדת מבלי קישור לתוכן מסוים; הלומד הוגה את המלה בעצמו לא המורה, אלא הלומד חייב להשתמש ולהגות את אותה מלה כמה פעמים.

שיטות לימוד סינית – לימוד אנגלית עם מורה פרטי באינטרנט

שיעור פרטי עם מורים אשר נערך דרך האינטרנט. אחד על אחד, כאשר המורה מכיר אתכם, מכין חומרים בהתאם לצרכים שלכם ומלווה אתכם לכל אורך הדרך.

 

התגובות סגורות