שיטות לימוד ספרדית

השפה הספרדית הינה השפה השלישית המדוברת ברחבי תבל. במאמר זה נסקור עבורכם מספר שיטות לימוד ספרדית על מנת להקל עליכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר עבורכם ללמוד את השפה הספרדית, כדלקמן –

שיטת לימוד ספרדית און ליין דרך האינטרנט

דרך האינטרנט לומדים ספרדית בליווי מורים מקצועיים, בכיתה וירטואלית אשר הינה כוללת חומרי לימוד מסודרים. הלימודים מספקים מענה לכל המאוויים, שכן הם משלבים בין איכות הלמידה של שיעור פרטי עם מורה לבין נוחות הלימוד דרך האינטרנט. הקורס מציע מגוון נרחב של לימודי ספרדית, החל מהכוונה לרמה של מתחילים ועד לרמה של מתקדמים. בקורס ילמדו אתכם דקדוק ותרגול של אוצר מילים בספרדית. לא הרבה אנשים הינם בעלי משמעת עצמית חזקה מספיק כדי לאפשר להם להיות אוטודידקטים עד שהם מסוגלים ללמוד ספרדית בכוחות עצמם. לרוב האנשים כמובן מאליו דרושה מסגרת ברורה יותר, היוצרת התחייבות אישית המשתלבת כחלק מלוח הזמנים האישי המוקצה עבור לימוד ספרדית באינטרנט. יש אתרים שיש בהם כיתה וירטואלית שמציעה תקשורת בזמן אמת אשר מאפשרת לכם לשבת נינוחים בבית שלכם עם לימוד ספרדית באינטרנט בעזרת מורה מנוסה וכל מה שהינכם צריכים זה מחשב ומיקרופון בלבד. רצוי ליצור מערכת שעות קבועה שבה תשתתפו בשיעור באופן אקטיבי ולאחר מכן תעבדו באופן עצמאי בתרגול החומר הנלמד.

שיטת לימוד ספרדית בכיתה מול מורה

בכיתה מול מורה צריך לאפשר דיאלוג חופשי בין התלמידים סביב נושאים רלבנטיים לחיי התלמידים, דרך דרכי למידה מגוונות, כמו למשל – קריאה, שיחה, כתיבה והבנת הנשמע. שיעור בספרדית צריך להתמקד כמה שניתן בדיבור ובשיחה בספרדית. אם השיעור הוא פסיבי ומבוסס על התלמיד שיושב ומקשיב למורה או אף לתלמידים אחרים, השיעור הינו לא מספיק תקשורתי. התלמידים צריכים להיות ככל שניתן פעילים והעבודה בזוגות או בקבוצות חיונית בשיעורים שיש בהם כמה תלמידים. צריכים לחוות מגוון נרחב של אינטראקציות – לדבר בזוגות., להקשיב למורה, להסביר בכיתה וכיוצא בזה. תהליך הלמידה הינו תהליך אקטיבי ואינו תהליך פסיבי. המורה צריך לאפשר לתלמידים לדבר ככל האפשר בכל שלבי השיעור. הוא צריך להניע את התלמידים להסביר, להגיב לשתף ולהתייחס לנושאים הקשורים לחוויות החיים שלהם באמצעות שפת היעד.

 

התגובות סגורות