גופים מוכרים בתחום של לימוד ספרדית

השפה הספרדית מדוברת בידי כ- 450 מיליון בני אדם בכל העולם בכ- 21 מדינות. במאמר זה נציג בפניכם גופים מוכרים בתחום של לימוד ספרדית וזאת על מנת להקל עליכם את דרך החתחתים בבואכם לחפש מוסד ללימוד השפה הספרדית, כלהלן –

גוף מוכר בתחום של לימוד ספרדית – המכון לידידות אמריקה

בשנת 1994 נוסד המכון לידידות אמריקה, וכאמור הוא מתמחה בתחום הוראה לספרדית, פיתוח עזרי לימוד ותוכנות לימוד ספרדית וכמו כן פיתוח שיטות להוראת השפה הספרדית. מכון זה מוביל את לימודי הוראת השפה הספרדית והוא נמנה על בתי הספר הגדולים במדינת ישראל. אחד מיתרונותיו של המכון לידידות אמריקה הינו הפריסה הגיאוגרפית שלו, עם פריסה מרבית ברחבי המדינה תוכלו ללמוד בסניף הקרוב לביתכם – ירושלים, תל אביב, חיפה , רחובות, כרמיאל, כפר סבא ובאר שבע. במכון לידידות אמריקה פיתחו שיטת לימוד ייחודית כאשר היא מבוססת על התיאוריה העכשווית ללימודי ספרדית והיא אף מותאמת לקהל הישראלי. השיטה הזו מתבססת על עקרונות של לימוד ממוקד מטרה ומגוון. שיטת לימוד זו מעניקה לכם סביבת לימוד שלמה אשר עוסקת בלימוד עקרונות השפה הספרדית, רכישה רבה של אוצר מילים, רכישה של יכולת לימוד עצמאית, יכולת להבין ולקרוא טקסטים, רהיטות ובהירות בדיבור, ובעיקר יכולות ללמוד ספרדית ולדבר אותה באמצעות תרגול של דיבור. רק במכון לידידות אמריקה יהיה לכם בתור בוגרי הקורס מסגרת לתרגל ולשמר את הידע בספרדית אשר רכשתם במהלך קורס הספרדית בו השתתפתם.

גוף מוכר בתחום של לימוד ספרדית – פוקוס

בפוקוס תמצאו כיתות לימוד קטנות במיוחד – עד 12 תלמידים בכיתה וכמובן כפועל יוצא תזכו ליחס חם ואישי. בפוקוס תקבלו מחיר נמוך בהרבה ביחס למתחרים. המורים לספרדים בפוקוס הינם מהשורה הראשונה, הם מקצועיים ומנוסים ביותר. המיקום שלו מרכזי ונגיש ברמת גן בכל אמצעי התחבורה. הקורס הינו קליל, אפקטיבי וקצר. הכיתות הינן אינטימיות ונעימות במיוחד. בפוקוס מאמינים ששפה צריך ללמוד בצורה דינמית, דרך הגוף ולא בצורה יבשה, כלומר לחיות אותה. לכן בקורס למתחילים לומדים בעזרת הרבה תרגול , פעילויות, דו שיח והרבה משחקים.

 

התגובות סגורות